Klanten

Mensen blij maken is misschien wel het allerleukste onderdeel van mijn vak. Je wil niet weten hoe vaak ik met een glimlach in de auto zit na weer een fantastische cursusdag. Hoe kan het ook anders met zulke fijne reacties. Je leest er een paar onderaan deze pagina.

Moet je kijken wat blije klanten zeggen

Uit zichzelf hè. Ik heb ze niet betaald. Beloofd.

Sanne GodecIncompany training
Lees verder
''Wát een leuke ochtend gister! Super waardevol en lachend leren was het zeker. Volgens mij dachten alle collega’s daar hetzelfde over en nemen ze meteen alle tips meteen mee in hun teksten.''
Bram LindersOpen inschrijving
Lees verder
''Alles was uitstekend verzorgd. Een leerzame, leuke dag met veel ruimte voor vragen en humor. Bedankt!''
NoorderpoortIncompany training
Lees verder
''De training heeft mijn verwachtingen overtroffen. Eindelijk weer een training waarin ik diverse keren moest lachen. Ik hing aan zijn lippen, alles vond ik interessant. En tof dat hij onze eigen voorbeelden gebruikte.''
Ton Heerze, WebtonSchrijfklus
Lees verder
''Rick, ik zeg het niet snel, maar je bent een genie.''
Gerdien SchramOpen inschrijving
Lees verder
''Een 10 voor deze cursus. En niet om te slijmen, maar echt omdat het waardevol en leerzaam was. Erg boeiend!''
Femke van BladelIincompany training
Lees verder
''Wat een succes was dat! Heb net wat collega’s gesproken die vandaag bij je in de ‘klas’ zaten. Allemaal even enthousiast. En het mooie? Ik zie meteen tips toegepast in de praktijk.''

Wie noemt zijn nieuwsbrief nou Nieuwsbrief?

Da’s toch veel te saai? Schrijf je daarom in voor ‘Trips & Tiks’. Mijn maandelijkse nieuwsbr… ehh, mailtje. Als je die gelezen hebt ben je a) wijzer en heb je b) gelachen. Nou, kom op met dat e-mailadres.